top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תRacheli Levi Troyna

ארבעת הטיפים שיחסכו לכם כסף במהלך השיפוץ


1. הגדרת תקציב מבעוד מועד

הגדרת התקציב שאתם מייעדים לפרויקט חשובה ביותר. בין אם החלטתם על שיפוץ מלא או על הום סטhילינג ואין לכם מושג לאיזה סכומים תגיעו, עליכם לעשות את החישוב דווקא בדרך ההפוכה. הגדירו לכם מראש את המסגרת התקציבית שלכם לטובת הפרויקט ובאמצעותה תוכלו לבחון מחדש את סדרי העדיפויות שלכם. מעצבת פנים תערוך עבורכם אומדן או כתב כמויות ובו יפורטו סך כל העבודות ומחירן מה שיקל עליכם לראות את התמונה בשלמותה, להבין טווחי מחירים ולהימנע מהוצאות אימפולסיביות.


2.שיפוץ מקיף או הום סטיילינג?

ישנם מצבים בהם ניתן לרענן ולשדרג את פנים הבית גם בלי לשבור קירות ולשנות את חלוקת החלל. כמובן שבמידה והחלטתם לשפץ את חדרי האמבטיה בבית ישן, מן הראוי לשקול להחליף גם את כל מערכות האינסטלציה, אך לפני שאתם מתחילים בשיפוץ מקיף, בדקו מהו הצורך האמיתי שלכם. לעיתים גם זריקת צבע, טפט חדש, תליית וילונות, כריות, תאורה מעניינת או החלפה של דלתות המטבח יוכלו לתת לכם הרגשה לגמרי אחרת לגבי ביתכם.

3. תכנון נכון וחכם

החלטתם להיכנס לתהליך של שיפוץ כולל, חשוב שתעשו זאת נכון בכדי למנוע טעויות שקורות כשלא נעשה תכנון מראש. נכון שתוך כדי העבודה בשטח יצוצו אתגרים שונים, אך גם אותם ניתן יהיה לפתור באמצעות ידע, ניסיון ומעט יצירתיות. תכנון חכם ישקף בצורה המיטבית את ההתנהלות היומיומית שלנו בחלל הבית, בשילוב אסתטיקה ויופי. תופתעו לגלות כמה חוקים וכללים שלא חשבתם עליהם כלל יש לקחת בחשבון.

לאחר שתשבו עם מעצבת הפנים שתדע לתרגם את השאיפות והרצונות שלכם לשפת עיצוב אחידה, היא תעביר לבעלי המקצוע השונים סט תוכניות לביצוע. בתוכניות יפורט מה להרוס ומה לבנות, היכן ימוקמו נקודות האינסטלציה, החשמל, התאורה, מיזוג האוויר, באיזה נקודה מתחילים לרצף ובאיזה גובה לתלות את ראש הטוש. לכם זה יחסוך התלבטויות, זמן, בירורים, אנרגיה וכאבי ראש.נוסף לכך, המעצבת תעזור לכם לקבל מחירים אטרקטיביים יותר מאשר כלקוחות פרטיים עבור הקניות הנחוצות לכם לשיפוץ.


4. אפשר גם לחדש לבד

ריהוט, תאורה, טקסטיל ואביזרים נלווים לבית, הם שעושים את ההבדל ומשלימים את הקונספט העיצובי הרצוי. לכן כדאי להתייחס אליהם כאל תכשיטים שמקפיצים את החלל.

ניתן לרכוש פריטים אלה גם בחנויות יד שנייה או בפורומים שונים באינטרנט. ישנם אתרים המציעים מכירה של ריהוט ייחודי מחו"ל במחירים נוחים ויש שיופתעו לגלות כמה מהנה לצבוע ולחדש ריהוט בעצמם.

שיהיה בהצלחה,

21 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page