top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תRacheli Levi Troyna

לצבוע את הבית //5 טיפים למציאת הצבע המושלם עבורכם

עודכן: 2 בדצמ׳ 2019


לבחור צבעים לבית זו משימה לא פשוטה, כל בית נראה ומרגיש אחרת. אז איך בוחרים בצבע המושלם? אין לקוח שלא שואל אותי את השאלה הזו. לכן אספתי 5 טיפים רלוונטיים במיוחד עבור המתלבטים.

1. ארון הבגדים שלכם-

מחפשים את הצבע עבורכם? פתחו את ארון הבגדים שלכם ושימו לב איזה צבע שולט בארון. האם אתם חובבי צבעים נועזים? או שרוב הארון שלכם בגווני אפור-שחור-לבן? הבית שלכם צריך להתאים לכם ולשקף את האישיות הייחודית שלכם כך שהבחירה צריכה להיות צבע שאתם אוהבים וחשים בו בנוח.


2. לוח השראה-

כנסו לפינטרסט וצרו לכם לוח השראה עם חללים שאתם מתחברים אליהם. סלון שאהבתם, חדר שינה שאתם חולמים עליו, או אפילו סגנון ריהוט מיוחד. לאחר שתאספו מספיק תמונות תוכלו לבחון את הצבעוניות ששולטת ברובן וכך ללמוד על הסגנון העיצובי שאליו אתם מתחברים.

3. מכנה משותף-

אני נוהגת לחשוב על הבית כיחידה אחת. הדירה שלכם מחולקת לחדרים ואזורים שונים אך עדיין השפה העיצובית צריכה להיות אחידה. כלומר- הגוון שאתם בוחרים לצביעת הבית ממש לא חייב להיות זהה בכל החדרים, אולם רצוי שהגוונים יהיו דומים ויהיו חלק אינטגראלי מסגנון העיצובי השלם של הבית.

בתור מי שאוהבת מאוד לבצע שינויים בבית ולהזיז פרטי ריהוט מחדר אחד לשני חשוב היה לי בבית שלי, שהגוונים יהיו דומים בחדרים וכך גם גווני הריהוט יכולים להתאים בין חלל לחלל.

4. צבעים ניטראלים

גם אם אתם חובבי צבעים נועזים אני בטוחה שלחזור לבית שצבוע כולו צבוע בצבע בוהק- לא תתקבל תחושה מרגיעה ונעימה. אני ממליצה לבחור בצבעים נייטרלים אולם להוסיף צבעוניות ייחודית בחוכמה ובמידה. זה יכול להיות קיר ספציפי בעל אמירה או אפילו ריהוט או טקסטיל בעלי צבעוניות עזה.

5. דוגמא על הקיר – קשה מאוד לבחור צבע לבית דרך אותן המניפות הקטנות.

אני ממליצה- לפני שאתם מחליטים, תבקשו מבעל המקצוע לצבוע עבורכם כמה דוגמאות על הקיר. נקודת המבט שלכם תהייה מדויקת הרבה יותר. בבתים שאני מעצבת אני נוהגת להגיע ולבדוק את האופציות השונות, לראות כיצד הן מתקבלות על הקיר ורק אז נותנת את האוקיי הסופי.


שיהיה המון בהצלחה!

20 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page