top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תRacheli Levi Troyna

סודות הסטיילינג, 7 טיפים לעיצוב ושדרוג הבית בקלות

עודכן: 2 בדצמ׳ 2019


אתם רוצים להתחדש ולרענן את ביתכם אולם לא מעוניינים בשינויים דרמטיים מידי?

אספתי עבורכם מס' טיפים שישדרגו כל בית במהירות ובקלות.

1. אל תפחדו להשתמש בצבע

צבע מוסיף תחושה ואופי לכל חלל, ועדיין רוב הקירות בבתי המגורים צבועים לבן. זה הזמן לשנות! בחרו אזור בביתכם שהנכם מעוניינים להדגיש וצבעו אותו בצבע מיוחד או הדביקו עליו טפט עם טקסטורה. חשוב שתשמרו על פלטת גוונים אחידה בקירות הבית כך שהקיר שלכם יבלוט ו'ישבור' את המונוכרומטיות.


.

2. שילוב בין טקסטורות וחומרים

רוב הריהוט שבביתכם עשוי עץ? הוסיפו פריט העשוי אבן או מתכת. הסוד הוא בשילוב הנכון בין חומרי הגלם השונים שמעשיר את החלל ומעניק לו מראה שלם.

אותו הכלל עובד גם בטקסטורות ושילובי בדים שונים שמראה כי נעשתה מחשבה בבחירת החומרים והאלמנטים העיצובים.


3. שימוש בטקסטיל

שימוש בכריות בגדלים שונים,בצבעים וטקסטורות שונות, כיסויי מיטה ווילונות הנם פריטי חובה בכל בית מעוצב. יש לשים לב שהווילונות יתלו במרווח רב מעל החלון וירדו עד לגובה ס"מ מהרצפה.

4. היחס בין עיצוב מסורתי לעדכני

רבים מלקוחותיי מתלבטים בין עיצוב הבית במראה המסורתי לבין עיצוב במראה העדכני והנקי. בעיני, ניתן לעשות את השילוב בין השניים בחכמה! הסוד הוא ביחס שבין הסגנונות שאותו אני נוהגת לחלק ל20%-80% . כלומר, בחרתם במראה ההייטקיסטי? שלבו 20% של אלמנטים מסורתיים בחלל. לדוגמה, שילובה של מנורת ווינטאז' בחלל מודרני תבטא תחכום וייחוד.

5. תאורה נכונה

גופי תאורה הנם הגורם שמחזק כל אמירה עיצובית בבית. באמצעות תאורה ניתן לייצר תחושות, למקד או להסתיר אזורים שונים ואף לייצר אשליות של גודל בחלל. חשוב מאוד שתהייה הרמוניה בין עיצוב כל חדר וייעודו לבחירת התאורה. הקפידו על גופי תאורה מיוחדים (גם בצבעים נועזים) שייצרו עניין בחלל והקדישו מחשבה למיקום שבו הנכם תולים אותם. ממש כמו יצירות אומנות.


6. אומנות על הקירות

בחרו חלל דומיננטי בבית כגון פינת האוכל או הסלון ומקמו אומנות על הקיר. זה יכול להיות ציור שמן של אמן מוכר, הדפס על פלטת עץ גדולה או תמונה מיוחדת שאהבתם. חשוב שהאומנות שבחרתם תתלה בגובה מתאים (לא גבוה מידי) וככל ושתהייה גדולה ומרשימה.

7. הפכו כל חלל לאישי

זכרו כי הבית שלכם הינו ביטוי למי שהנכם ולכן חשוב מאוד שתדגישו את הייחוד והאופי שלכם גם בעיצובו. צרו פינה ובה תמונות משפחתיות, מזכרת מטיול שבו הייתם, ספרייה גדולה ובה ספרים שאתם אוהבים או אזור לתלייה של ציורי ילדיכם.

בהצלחה!

37 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page