top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תRacheli Levi Troyna

איך תגלו מה הסגנון העיצובי המתאים לכם? או איך לא ללכת לאיבוד בPINTREST?


רכשתם דירה, מזל טוב! אתם מנסים להחליט כיצד היא תראה... חשובה לכם האחדות בשפה העיצובית אך אינכם יודעים מה הסגנון שהכי מתאים לכם?

דירה מודרנית-בקווים נקיים? או אולי בסגנון הכפרי? שאבי שיק? קלאסי או אקלקטי?

בכדי לפתור את התעלומה החלטתם לצאת לסיור בפינטרסט!

ומכאן ההתמכרות היא בלתי נמנעת, יצרתם המון תיקיות במטרה לשאוב השראה מהדברים המיוחדים והיפים, משלל האפשרויות, הצבעים והסגנונות אך אתם מרגישים שעוד יותר הלכתם לאיבוד.

מה עושים?

5 טיפים שיעשו לכם קצת סדר !

1. מה התחושה שתרצו לקבל בכניסתכם לבית?

במידה והמטרה היא תחושת רוגע - בחרו בצבעים בהירים והימנעו מעומס חפצים וריהוט. אם אתם רוצים דווקא שביתכם יהיה חלל כיפי, מעורר השראה ויצירתיות - בחירה בצבעים נועזים וטקסטורות ייחודיות יעשו את העבודה. לכו עם החלומות שלכם בכל הנוגע לצבעוניות, פריטי ריהוט ותאורה מיוחדים, והכי חשוב, אל תפחדו לצאת מהקופסה.


2. מה יש בארון שלכם?

עיצוב פנים הנו תחום מורכב ומרתק. כמעצבת אני נוהגת לשאוב השראה מעולמות רבים כדוגמת עולם האופנה.

אופי וסגנון הלבוש שלנו הוא חלק מהביטוי האישי שלנו. תציצו בארון, מה אתם אוהבים ללבוש? לא מוותרים על צבע, דוגמאות והדפסים? או שאולי נוהגים ללבוש מונוכרומטי ו"ללכת על בטוח"? מתלבשים בהידור ובקפידה או נוטים לזרוק על עצמכם טי שרט? סגנון החיים שלכם, הבא לידי ביטוי בלבושכם יכול לעזור לכם בהחלטה על עיצוב שבו תרגישו הכי בנוח.

3. באיזה חלל המשפחה שלכם תרגיש בנוח?

לפני שתיקחו בחשבון את הטרנד האחרון בעיצוב או את העיצוב שהכי ילהיב את האורחים, בראש ובראשונה עיצוב הבית הנו עבורכם ועבור משפחתכם. לכן, העיצוב צריך להיות מותאם לחיי המשפחה מבחינה פונקציונלית תוך מחשבה דינמיות משפחתית וכמובן - דאגו למספיק מקומות אחסון!

העיצוב הנכון הוא זה שהילדים ירגישו בו בנוח ובכיף וזו באמצעות בחירת חומרים נכונים ומותאמים לחייכם, תאורה מדויקת עבור הפונקציות השונות וכל זה, תוך מציאת פתרונות יצירתיים לצרכים הייחודיים שלכם.


4. מה הסגנון שלכם בדירה כיום?

מי אמר שכשעוברים דירה חייבים לרהט את כולה מחדש? אפשר ואפילו רצוי לצרף פריטים קיימים וליצור שילובים ייחודים שיגדירו את מי שאתם. יש לכם אוסף מיוחד או תחביב? פריט ריהוט שקרוב ללבכם? תנו לו גם כן ביטוי בעיצוב .

5. מה המכנה המשותף לכל התמונות בפינטרסט?

תעברו שוב על אותן התמונות שבחרתם. האם ישנו מכנה משותף בבחירות שלכם? צבעים בהירים? בבחירה בריהוט עתיק? עיצוב בעל צורות גאומטריות ?

המכנה המשותף יעזור לכם למקד את הסגנון שאליו אתם מתחברים אינסטינקטיבית. זכרו כי עיצוב הפנים הנו סוג של תהליך וגם אתם גדלים ומתפתחים בחלל הבית שלכם. יכול להיות שלקראת סיום השיפוץ לפתע תפגשו בכיסאות שעליהם חלמתם. קחו בחשבון שתמיד אפשר לצרף פריטים ולאתגר את החלל אך עם זאת דאגו לשמר את השפה העיצובית.

יכול להיות שבעתיד יצטרפו ילדים נוספים למשפחה, קחו זאת בחשבון בתכנון הראשוני כך שהעיצוב צריך להיות דינמי אך פונקציונלי.

בהצלחה!

שלכם,

רחלי

21 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page